Support

Frakt & levering
Alle bestillinger blir sendt med Posten Norge. Vi leverer til Norge, Sverige og Danmark.
Normalt sett pakkes bestillinger samme dag den kommer inn og leveres til posten dagen etter. Om vi ikke kan sende pakken til deg senest 2 virkedager etter bestilling, vil vi informere deg om dette. Transporttid med Posten Norge er avhengig av leveringsadresse og tid på året.

Norge
Pris for levering av bestillinger under 700 NOK er avhengig av vekt av bestillingen og ditt bosted. Om du handler for over 700 NOK, kommer alternativet "Gratis frakt: vi velger leveringsmetode" frem. Velger du denne belastes du ikke for frakt. Du kan til tross for dette velge annen leveringsmetode.

Hent selv: på posten (Posten klimanøytral servicepakke m/sporing)
Du mottar sporingsnummer sammen med sendingsbekreftelse, samt varsling på SMS (hvis oppgitt) og e-post når pakken er ankommet ditt postkontor eller post i butikk.

Få levert: i postkassen
Forsendelsen sendes som vanlig brevpost uten sporingsnummer. Om vi under pakking ser at forsendelsen vil bli for stor til å passe i postkassen, vil vi kunne velge å sende den som "Posten klimanøytral servicepakke m/sporing". Dette vil ikke påvirke prisen du betaler.

Få levert:  hjem på kvelden (17-21)

Om du kan motta Postens pakke på døra på ditt postnummer, vil du få det opp som et alternativ ved utsjekk. Du mottar sporingsnummer sammen med sendingsbekreftelse. Pakkene utleveres på døren til angitt leveringsadresse mellom kl. 17 og 21.

Få levert: på jobben (08-16)
Dette er et effektivt alternativ for bedriftskunder. Ved dette alternativet leveres pakken på døren til angitt adresse mellom kl. 08 og 16. Du mottar sporingsnummer sammen med sendingsbekreftelse.

Sverige og Danmark
Forsendelser til Sverige og Danmark under 700 NOK belastes med 100 NOK i frakt og ekspedisjon. Også her tilbyr vi fri frakt for bestillinger over 700 NOK. Pakker til utlandet kan bli pålagt toll/merverdiavgift i henhold til landets gjeldende regler.

Om produktet er utsolgt eller du ønsker å bestille flere enn vi har på lager, send oss gjerne en e-mail til: [email protected]. Noter produktspesifikasjonene og antall enheter du ønsker å bestille, og vi vil svare deg så snart som mulig om når vi kan levere. For produkter som er utsolgte kan du også velge å bli varslet når varen er på lager igjen. Dette kan du gjøre ved å gå inn på informasjonssiden om produktet og klikke på "Bli varslet når varen er på lager igjen".
Betaling
Betaling skjer ved den valgte betalingsmetode. Betalingsmåter er levert av Bambora sammen med partnere og PayPal. Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:

Visa/Mastercard/Maestro
Ved bruk av dette alternativet, vil du bli videresendt til Bambora sitt sikre betalingsvindu for betaling etter at du har trykket på knappen "BEKREFT BESTILLING". Her taster du enkelt inn kortdetaljer. Beløpet blir da reservert og blir trukket fra din konto når bestillingen sendes.
Vipps
Betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.
Faktura og delbetaling
I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Minimumsbeløp for faktura er 200 NOK, mens minimumsbeløp for delbetaling er 1275 NOK.
Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.lindorff.no. 
Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.lindorff.no og søke om en delbetalingsavtale. 
For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk. 
En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.
PayPal
Du kan velge å betale med din PayPal saldo eller via et betal- eller kreditkort som er koblet til din PayPal konto. For mer informasjon gå til www.paypal.com.
Hvordan handle
(I) Produktsøk - Finn produktet du ønsker å kjøpe enten ved å velge blant våre kategorier og underkategorier i toppmenyen, søkefelt i toppmenyen, filtreringer, avansert søk i bunnmeny, ved å klikke på tagger eller ved å klikke på produkter på forsiden vår.

(II) Velg produkt og klikk på legg i handlekurv - Når du har funnet ønsket produkt og foretatt ønskede valg trykker du på "Kjøp" eller "handlekurvikon" for å legge produktet i handlekurven. Produktet legges i din handlekurv. Skulle du ha behov for mer informasjon kan du sende oss en e-post til [email protected]

(III) Gå til kassen - Når du har valgt de produktene du ønsker å kjøpe, klikker du på "Gå til kassen". Enten i gjennom meny "Min konto" øverst, via handlekurvikonet eller annet sted.

(IV) I kassen kan du logge inn om du allerede har en konto hos oss, sjekke ut som gjest eller opprette konto ved utsjekk. Om du ikke er registrert hos oss, anbefaler vi deg å registrere en handlekonto. Dette for å dra nytte av blant annet å handle enklere og raskere, enkel tilgang til ordrehistorikk og bestillingsstatus.

(V) Velg leverings- og betalingsmetode - Her kan du velge blant våre alternative frakt og betalingsmåter - se forøvrig eget avsnitt om "Betaling" og "Frakt og levering" over.

(VI) Ordresammendrag og bekreftelse av ordre - Sjekk at du har fått med alle produktene og at alle detaljer stemmer, huk av for at du aksepterer våre salgsbetingelser og trykk "Bekreft bestilling". Etter at kjøpet er gjennomført mottar du en ordrebekreftelse på skjermen. Du vil også motta en e-post som bekrefter at vi har mottatt din bestilling.

(VII) Levering - Produktet blir levert til posten så snart som mulig (normalt pakkes bestillingen dagen den kommer inn og leveres påfølgende dag til Posten). Når pakken er levert til Posten Norge vil du motta en e-post fra oss med leveringsinformasjon. Se forøvrig mer informasjon under eget avsnitt om "Frakt & levering" ovenfor.

Vi har opplevd at enkelte ikke er komfortabel med eller behersker denne måten å handle på. Om dette gjelder deg, kan du bestiller ved å sende oss en e-post på [email protected] eller ved å trykke på "Kontakt oss" nederst på siden.

Vi vil da opprette en konto for deg, legge inn ordren og sende deg kontoinformasjon, ordrebekreftelse, faktura og leveringsinformasjon som normalt. For denne måten å handle på tilbyr vi kun forskuddsbetaling. Vi vil da trenge følgende informasjon:
- Navn
- e-post adresse
- Adresse
- Fødselsdato
- Navn på produkter du ønsker å handle, antall enheter og eventuelle fargevalg eller størrelse

Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for alle varer du bestiller hos oss. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager (utvidet til 30 dager hos oss) etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (per e-post eller brevpost). For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss. Produktet sendes tilbake til oss, om mulig i originalemballasje, sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.

Kontakt oss
Om du skulle ha behov for å ta kontakt med oss har du flere alternativer:

(I) Du kan sende oss en e-post (vi garanterer svar innen en virkedag):
- [email protected] for generelle henvendelser.
- [email protected] for spørsmål ved din bestilling, henvendelser angående produkter du har kjøpt eller ved reklamasjon.

(II) Du kan ringe oss på telefon: +47 48 42 09 30 (Begrenset kapasitet på telefon. Vi er enklest tilgjengelig i tidsrommet kl 17-21).

(III) Du kan sende post til vår postadresse:
Ino Pro
Postboks 307
1301 Sandvika